Bu Blogda Ara

9 Mayıs 2011 Pazartesi

Windows 7 Ultimate SP1 kurulumu ve sonrasında c0000034 hata kodu sorunu giderme

Merhaba Arkadaşlar;

Geçtiğimzi günlerde Windows 7 SP1 yükledikten sonra şirketimde bazı windows 7 işletim sistemlerinde C0000034 hatası alan bazı bilgisayarlarımız oldu, bunun üzerine format atmak pek akıllıca olamayacağından bu sorunun nasıl giderileceği ile ilgili yoğun bir araştırma yaptıktan sonra problemi çözmeye başardık ve bu makaleyi özellikle bu sorunu yaşayan veya yaşacayacak olan arakadaşlarımıza yardımcı olma adına hazırlıyorum..

1- Bilgisayarınızı Yeniden Başlatın.
2- Bilgisayarınız yeniden başladıktan sonra "Başlangıç Onarma" başlatın. (tercih edilen ayar o geliyor)
    http://img156.imageshack.us/img156/5039/recov1.jpg
3-Başlangıç onarma başladıktan sonra iptal'e tıklayın.
4-İptale tıkladıktan sonra bir kutu belirecektir "Gönderme" seçeneğini tıklayınız.
5-"Görünüm kurtarma ve destek için gelişmiş seçenekler" bölümünü tıklayınız.
6-Açılan yeni pencerede Komut İstemi
   http://img192.imageshack.us/img192/9316/50imu8.png
7-Komut isteminden notepad.exe programını çalıştırın.
8-Not defteri açılacak oradan "Aç" diyerek.
9-Açılan pencerede tüm uzantıları görmeyi sağlayın aşağıdaki resimden nasıl yapılacağını görebilirseniz.
   http://img690.imageshack.us/img690/4249/35nd74z.png
10-Şimdi not defteri açtıktan sonra C:\Windows\winsxs\ klasörünün altında gidin.
11- Bu klasör içersinde pending.xml dosyasını bulunuz ve bir kopyasını yaratın.
12- Şimdi asıl pending.xlm dosyasını açalım. (Dosya büyük olduğunda bilgisayarınızın performansına göre geç açılabilir)
13- Klavyemizden CTRL+F yapalım ve tam olarak "0000000000000000.cdf-ms" değerini arayalım.
14- Aşağıdaki satırı olduğu gibi silin (Sizinkinde ufak farklılıklar olabilir)


Örnek teşkil etmesi için size bir resim veriyorum seçili bölge tamamen silinmiştir.
http://img809.imageshack.us/img809/1297/adzpzp.png

 Bilgisayarınız tüm kodu 3 bölümden (, , ) olmayabilir; siz Checkpoint bölümünde temizlediğinize emin olun.
15-Dosyayı kaydedin, Notepad'i kapatın, Komut istemini kapatın ve bilgisayarınızı yenide başlatın

Bilgisayarınız bu işlemden sonra ilk defa başladığında açılmas süresi 5 ile 10 dakika arası değişebilir, ayrıca Servis paketi ile ilgili düzenlemeler yapılabilir, bazı durumlarda servis paketini yeniden yüklemek gerekebilir bazı durumlarda gerekmez, ama şunu net olarak söyleyebilirim ki bilgisayarınız mutlaka yeniden sorunsuz bir şekilde açılacaktır..

Umarım bu problemi yaşayan arkadaşlarımıza yardımcı olabilmişimdir.

55 yorum:

  1. Teşekkür ederim Cidden işimi gördü.ALLAH sizden razı olsun.

    YanıtlaSil
  2. eyvallah kardeşim. tşkler...

    YanıtlaSil
  3. iki gündür bu sorunun çözümü için uğrasırken sizin çözüm önerinizle karşılastık. Çok yardımcı oldu çok tesekkür ederiz...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler arkadaşım.. büyük beladan kurtardın.

    YanıtlaSil
  5. merhabalar ben pending.xml dosyasını buluyorum ancak arayınca o bol sıfırlı dosyayı bulamıyorum... yardım eder misiniz?

    YanıtlaSil
  6. COK TESEKKURLER YARDIMINIZ ICIN

    YanıtlaSil
  7. süper bir paylaşım harikasınız teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. sen varya harbiden adamın dibisin uykusuz gecemi adınlandırdın büyük adammışsın valla:D

    YanıtlaSil
  9. kral adammıssın yeminle. Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  10. SLM AYNI SORUNDAN BENDEDE OLDU DÜN FAKAT SİZİN YAZINISI BÜĞÜN GÖRDÜM FAKAT 6 CI ADIMA KADAR GELEBİLDİM YANİ SYSTEM RECOVERY OPTİONS BURDAN NEYİ SEÇİCEGİMİ ANLIYAMADIM YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ YADA TLF VARSA BEN ARASAM SİZİ
    SİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  11. BİRİ YARDIMCI OLABİLİRMİ ÇOK ACİLLLLLLLL

    YanıtlaSil
  12. vallah arkadaşım alnından öpülecek adamsın uğraşımın 4. günü gördüm bunu saolasın

    YanıtlaSil
  13. Çok teşekkür ederim. Ben de tüm sabahımı bu sorunu halletmek için harcadım. Sizin makaleniz olmasaydı hala uğraşıyor olurdum :)

    YanıtlaSil
  14. eyvallah emeğine sağlık kardşim

    YanıtlaSil
  15. pending dosyasını bulamayanlar d nin içindede olabilir windows ordan baksınlar winsxs nin içine girince orda dosya arama bölümüne pending.xml yazın aç a basın direk dosya açılıyor check point yazan yerden 16 sıfırlı bölüme kadar silin

    YanıtlaSil
  16. Çok Teşekkürler , sorun çözüldü

    YanıtlaSil
  17. İşe yaradı. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. hocamın dediği gibi, d nin içinde de olabiliyor windows ordan bulup yapabilirsiniz, ayrıca son resimdeki mavi alan bilgisayara göre farklılık gösterebiliyor, 'den itibaren 16 sıfırlı bölümlü yer dahil sileceksiniz, ben ilk denememde bu hatam yüzümden yapamadım.

    Çok teşekkürler hocam, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  21. Merhaba, destek icin gelismis secenekleri tikladigimda parola soruyor, ne yapmam lazim paraloyi bilmiyoruz..

    YanıtlaSil
  22. Allah razı olsun senden. Sen adamsın. İnan bu hatanın çözümünü ben bulsam, gelipte yazmam. utandım valla kendimden. Süper adamsın sen. Tekrardan teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  23. Allah razo olsun kardeşim kafayı yiyecektim ben tamamıyla anladım anlamanlar bana ulaşabilir hakan-ts@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. arkadaslar her komutu yaptim pc yi yeniden baslattiktan sonra siyah ekran geldi ve oyle kaldi ne yapmam gerekiyor yardimci olurmusunuz...

    YanıtlaSil
  25. Allah Sizden Razı Olsun. Sinirlenmiştim iyi ki laptopu camdan aşağı atmadım. Sağ olun. Çok Teşekkürler. Sonunda :D

    YanıtlaSil
  26. Kardesim allah razi olsun yazandan emeğe saygı.....

    YanıtlaSil
  27. denilen her seyi yaptim sorun cikmiyor sorunun geldigi yerden sonra simsiyah bir ekran geliyo orda kaliyo

    YanıtlaSil
  28. 0000000000000.cdf-ms satirindan sonra tum yazilari silmem mi gerekli acil yardim orada tikandim bir fotograf link bozulmus yahu

    YanıtlaSil
  29. Bu güzel bilgiyi paylaşacak RUHA sahip olduğun için TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
  30. Harddisk onarmayı seçince hayır dedikten sonra pc kapanıyor bunun nedenini bilen var mı sistemim win 8.1 pro

    YanıtlaSil
  31. Hocam problemi çözdüm gerçekten harika bir yol çok çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  32. Çok teşekkür ederim sorun çözüldü

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. 11 de kaldım bulamıyorum

    YanıtlaSil
  35. C dosyasını açamıyorum boot (x:) olan sürücü de Windows dan winsxs dosyasını açtım onun içinde pending olan dosyayı bulamadım

    YanıtlaSil
  36. Hocam Pending.xml dosyasında dediğiniz yeri bulamıyorum acil bi yardım lütfen

    YanıtlaSil
  37. işimi gördü helal olsun birader

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam unknown yaw nolur yardımcı ol nolursun bak bilgisayarı yeniden açıp o başlangıç onarmaya basıyom dil şeçeneği geliyor ne yapmalıyım herşeyi anlatırmsn allah aşkına devam ettiğimde dont fln gelio iptale dokunuyom olmuyor

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  38. s.a hersey olduda su 000000000 .cdf.ms yı bulamadım not defterının ıcınde bınlerce sey var o ctrl-f den aratıncada cıkmıyor ? yardım edebılecek ?

    YanıtlaSil
  39. Arkadaşlar resim linkleri calismiyor. Neresi nerden nereye kadar siliniyor. ..?

    YanıtlaSil
  40. Arkadaşlar resim linkleri calismiyor. Neresi nerden nereye kadar siliniyor. ..?

    YanıtlaSil
  41. Çok teşekkürler. Tırnak işareti dahil rakamların olduğu tüm satır silinecek.

    YanıtlaSil
  42. Çok teşekkürler. Tırnak işareti dahil rakamların olduğu tüm satır silinecek.

    YanıtlaSil
  43. Yahu hocam ben windows 8.1 kullaniyorum Notepad.exe yi actim aç dedim assadan tüm dosyaları seçtim WinSxS dosyasinda pensing.XML diye bi uzanti yok allah için yardim edin saatlerdir ugrasiyorum

    YanıtlaSil
  44. Hocam 16 0 li dosyayı bulamıyor Ctrl f yaptım yok cikmiyor

    YanıtlaSil
  45. Hocam 16 0 li dosyayı bulamıyor Ctrl f yaptım yok cikmiyor

    YanıtlaSil
  46. windows klasörü gözükmüyor. gizlilik ayarlarına ulaşamıyorum

    YanıtlaSil
  47. Abi nereye aç diyoruz ya soylesen

    YanıtlaSil
  48. Teşekkürler çözüldü

    YanıtlaSil